Onze winkels zijn weer geopend, maak nu een afspraak!

Nú: Merkvoordeelweken tot wel 50% korting!

5 : 10 : 43
5

Wat is Click & Collect?

Click & Collect geeft je de mogelijkheid om online producten te bekijken, telefonisch te bestellen en af te halen bij een door jou gekozen Beter Bed winkel. Ons assortiment vind je natuurlijk op www.beterbed.nl. Je belt het centrale Beter Bed Click & Collect telefoonnummer, toetst je postcode in en geeft je bestelling door. De producten worden voor je apart gezet in de dichstbijzijnde Beter Bed winkel. Vervolgens kun je je bestelling, op de aangegeven datum en binnen het aangegeven tijdslot, ophalen bij het afhaalpunt van jouw gekozen Beter Bed winkel. Zo weet je zeker dat je je bestelling direct in je slaapkamer hebt en je verzekerd bent én blijft van een goede nachtrust!

Geef je bestelling telefonisch door aan 0413 33 8801. Je kunt jouw bestelling telefonisch doorgeven en ophalen van maandag tot en met zaterdag tussen 13.00 en 17.00 uur. 

 

Bel nu 0413 33 8801

Click & Collect stap voor stap bij Beter Bed
  1. Bekijk ons assortiment online. Shop jij een bed, matras of dekbed?
  2. Bel naar 0413 33 88 01 en toets je postcode in. Hierdoor krijg je direct een medewerker uit de dichtsbijzijnde Beter Bed winkel aan de lijn. Geef jouw bestelling door en spreek een datum en tijdsslot af. Je ontvangt een e-mail met een orderbevestiging en een bevestiging van de dag en  het tijdsslot waarop je je bestelling kunt afhalen. Let op: eerder ligt je bestelling nog niet voor je klaar!
  3. Haal je bestelling op bij de afgesproken winkel. Je orderbevestiging is het afhaalbewijs. Bij het tonen van de orderbevestiging  ontvang je jouw order. Je betaalt tijdens het afhalen met de pin. Contante betalingen of andere betaalmogelijkheden zijn niet mogelijk.

 

Bel nu 0413 33 88 01

De meest gestelde vragen

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wanneer je van winkel wisselt, kan dit namelijk gevolgen hebben voor de voorraad van jouw gekozen producten.

Ja, geen probleem! Zorg er altijd voor dat deze persoon wel jouw afhaalbewijs (orderbevestiging) meeneemt. Bij het tonen hiervan ontvangt deze persoon jouw bestelling.

Nee, er worden geen extra kosten in rekening gebracht bij het plaatsen en afhalen van je bestelling.

Op dit moment kun je je artikel retourneren tijdens een afspraak. Maak hiervoor een afspraak om te komen winkelen bij de winkel van jouw keuze.

Maak een afspraak

Kijk hier voor meer informatie of neem contact op met de klantenservice.

Het ophalen van je artikelen kan van maandag tot en met zaterdag tussen 13.00 uur en 17.00 uur. 

Ja, dit is geen probleem. Het afhaalmoment wordt altijd telefonisch tussen jou en de verkoopmedewerker afgestemd.

Wanneer de winkel jouw bestelling heeft verzameld, ontvang je per e-mail een afhaalbericht waarin de datum en het tijdsslot staat. Op dat moment mag je je bestelling afhalen. Deze datum en het bijbehorende tijdslot hebben jullie samen aan de telefoon al afgesproken. Hoelang het precies duurt voordat je jouw bestelling kunt afhalen, is afhankelijk van de voorraad. De winkelmedewerker kan je dit vertellen .

Let op: Eerder dan in de e-mail gecommuniceerd kun je je bestelling nog niet ophalen. Hiervoor naar de winkel komen heeft dus geen zin. 

Geen zorgen! Neem dan even opnieuw telefonisch contact op met de winkel waar je je bestelling af zou halen, om samen een nieuw afhaalmoment in te plannen.

Ja, ons gehele assortiment is beschikbaar voor Click&Collect. Echter zit er op sommige producten een langere levertijd. Wanneer dit voor jouw bestelling geldt, laten onze medewerkers dit altijd vooraf aan je weten. Houd rekening met de levertijd die online bij de producten staat vermeld. 

We kunnen in dit geval een normale bestelling voor je aanmaken, zodat dit product alsnog bij jou thuis bezorgd wordt. Dit kun je ook zelf 24/7 online doen. Hierbij kunnen we je natuurlijk helpen! Neem dan contact met ons op.

Ja, dit kan hiervoor gelden de annuleringsvoorwaarden zoals we deze hebben voor alle online bestellingen. Je vindt ze in de online verkoopvoorwaarden: klik hier.

Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn. Helaas kunnen we niet altijd per bestelling zien wat de exacte reden van annulering is. Ook onze klantenservice heeft hier helaas geen inzicht in. Excuses voor het ongemak. Probeer het op een later moment nog een keer te bestellen of neem even contact op met de betreffende winkel.

Je kunt jouw bestelling telefonisch doorgeven tussen 13.00 en 17.00 uur van maandag tot en met zaterdag. 


Ook dit doen we samen!

Daarom vragen we je rekening te houden met het volgende:

  • Draag bij het afhalen altijd een mondkapje
  • Kom alleen en houd 1,5 meter afstand
  • Zorg dat je jouw afhaalbewijs (orderbevestiging) bij de hand hebt. De orderbevestiging e-mail tonen op mobiel is al voldoende.
  • Blijf thuis bij verkoudheidsklachten
  • Bestel zoveel mogelijk online en kies alleen voor een Beter Bed afhaalpunt als je het product écht snel nodig hebt
  • Volg altijd de instructies van onze medewerkers op
  • Bij een bezoek aan het Beter Bed afhaalpunt is de winkel verder niet toegankelijk.
  • In de winkel kan niet geretourneerd of geruild worden
  • Op alle Click & Collect orders gelden onze online verkoopwaarden

 

Deze site is beschermd tegen robots. Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing