MENU

Ruilen en retourneren

Wilt u meer informatie over:

 


 

Retourneren

Bent u niet tevreden over uw aankoop? Dan kunt u het product onder bepaalde voorwaarden retourneren.

Hebt u besteld via de webwinkel?

Bent u toch niet helemaal blij met uw online bestelling? Dan kunt u uw aankoop tot veertien dagen na levering ontbinden (zichttermijn). U hoeft hiervoor geen reden op te geven. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:


Is uw online bestelling bezorgd door Beter Bed?

Wij halen het product zo spoedig mogelijk bij u op. Dit werkt als volgt:

  1. Bel onze Customer Service op 0413 – 33 88 00. Zorg dat u uw ordernummer bij de hand hebt.
  2. Samen met u doorloopt onze medewerker de retourprocedure. 
  3. Op het afgesproken moment halen wij het product bij u op. 
  4. U ontvangt het totale aankoopbedrag retour. Wij storten dit binnen veertien dagen na ontbinding van de aankoop op uw rekening.

klantenservice

Is uw online bestelling geleverd door PostNL?

Dan kunt u het zelf terugsturen. Dit werkt als volgt:

  1. Bel onze Customer Service op 0413 – 33 88 00. Zorg dat u uw ordernummer bij de hand hebt. 
  2. Samen met u doorloopt onze medewerker de retourprocedure. 
  3. U ontvangt een retourformulier per e-mail. 
  4. Doe het retourformulier bij het pakket en stuur het naar Beter Bed. 
  5. Nadat wij de artikelen in ontvangst hebben genomen, ontvangt u het totale aankoopbedrag retour. Wij storten dit binnen veertien dagen na ontbinding van de aankoop op uw rekening.

 

Terug naar boven

Matras uitprobeergarantie

Uitprobeergarantie

Bij een groot deel van onze matrassen profiteert u van een unieke uitprobeergarantie. Als blijkt dat u niet de juiste keuze hebt gemaakt, kunt u uw matras binnen 90 dagen omruilen (M line matrassen zelfs binnen honderd dagen). Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

  • Bij de collectie van het Beter Bed eigen merk komen de volgende matrasmaten in aanmerking: 70 x 200 cm, 70 x 210 cm, 80 x 200 cm, 80 x 210 cm, 90 x 200 cm en 90 x 210 cm. '
  • Matrassen met het kenmerk "Webdeals" worden door PostNL geleverd en zijn uitgesloten van uitprobeergarantie.
  • Bij M line en Alpine Plus geldt de uitprobeergarantie voor de eenpersoonsmatrassen.
  • U kunt uw matras alleen omruilen voor een matras met dezelfde afmeting.
  • Wij ruilen uitsluitend onbeschadigde en schone matrassen om.
  • Prijsverschillen verrekenen we via een tegoedbon of bijbetaling.
  • Per matras rekenen wij 60,- omruilkosten als het omruilen bij u thuis plaatsvindt. Ruilt u uw matras om in de winkel, dan rekenen wij 40,-.
  • Een matras van M line kunt u niet omruilen in de winkel. De omruilkosten zijn bij dit merk altijd 60,- per matras. 
  • Het omruilen leidt niet tot een nieuwe ingangsdatum van de garantie. Dit blijft de leverdatum van het eerste matras.

 

Wilt u gebruikmaken van onze uitprobeergarantie? Neem dan contact op met een van onze Beter Bed winkels. Onze slaapadviseur helpt u graag bij het vinden van uw ideale matras.

 

Terug naar boven

BEL MIJ

Heeft u vragen of advies nodig?

close

Vul uw telefoonnummer in en u wordt direct terug gebeld!

telephone iconBel mij terug