MENU

Service & garantie

Wilt u meer informatie over:


Voor alle producten die u online bestelt, geldt dat u het recht hebt de koop na ontvangst van de artikelen kosteloos te ontbinden. U ontvangt dan het reeds betaalde aankoopbedrag terug.

Bij ieder product is aangegeven of het gemonteerd wordt bij levering. Is dit het geval? Dan kunt u gebruikmaken van de zichtgarantie tot het moment dat het artikel uit de verpakking gehaald en gemonteerd wordt. Na de montage vervalt uw zichtgarantie.

Voor alle overige producten geldt dat u het recht hebt om de koop binnen veertien werkdagen na ontvangst van de artikelen kosteloos te ontbinden. In de algemene voorwaarden leest u de volledige voorwaarden.

Service

Geruststelling 3

Bij Beter Bed staat u als klant centraal. Wij stellen alles in het werk om u een heerlijke nachtrust te bezorgen. Op onze website vindt u veel informatie over onze producten en service. Hebt u een vraag? Of bent u onverhoopt niet tevreden over een product of onze service? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Samen met u kijken we dan naar een passende oplossing.

Hebt u hulp of advies nodig? Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op: 

  • ma t/m vr: 08.00 - 21.00 uur
  • zaterdag: 10.00 - 17.00 uur

 

Terug naar boven 

Service bij Beter Bed 

Garantie

Geruststelling 7

Garantiebepalingen

  • Beter Bed is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Op uw aankoop is daarom de garantieregeling in de CBW-voorwaarden van toepassing.
  • Daarbij profiteert u van onze Beter Bed Garantie en kunt u bovendien de Extra Beter Bed Garantie aanschaffen. U vindt hierover meer informatie in de Verkoopvoorwaarden.
  • Op textielproducten zit een jaar garantie. Uit hygiënisch oogpunt is het ruilen van textielproducten alleen mogelijk als de verpakking ongeopend is.
  • Op showroomproducten ontvangt u geen garantie.
  • De garantie gaat in op het moment dat u het product in uw bezit hebt.
  • Koopt u online? Dan zijn onze Online verkoopvoorwaarden van toepassing.

 Terug naar boven

Garantievoorwaarden

Wilt u aanspraak maken op de CBW-garantie en/of de (Extra) Beter Bed Garantie? Dan gelden de volgende voorwaarden:

  • U kunt aantonen dat u de aankoop hebt gedaan bij Beter Bed.
  • Het product is onbeschadigd en schoon.
  • U hebt het product gebruikt volgens de instructies.

 

Bekijk de Verkoopvoorwaarden

Terug naar boven

Klachten

Hebt u een klacht? 

Wij doen er alles aan om u de best mogelijke service te bieden. Natuurlijk kan er helaas altijd iets mis gaan. We lossen uw klacht graag zo snel mogelijk voor u op.

Wij kunnen u het snelst van dienst zijn wanneer u contact opneemt met onze klantenservice. Onze Klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:00 uur. Hebt u een ordernummer? Als u dit nummer bij uw klacht vermeldt, kunnen wij u nog sneller helpen.

Voor de geschillenregeling verwijzen wij naar artikel 19 en 20 van de algemene voorwaarden van de CBW. Hieruit volgt dat geschillen aanhangig kunnen worden gemaakt bij de Geschillencommissie Wonen. Ook kunt u voor online geschillenbeslechting terecht op het ODR-platform.

 

Advies bij plaagdieren

De bedwants (ook wel bekend onder de naam wandluis) komt tegenwoordig weer vaker voor in Nederland. De insecten zijn niet gevaarlijk voor mensen, maar zorgen wel voor onaangename jeuk. Meestal worden bedwantsen ongemerkt meegenomen vanuit het buitenland via kleding of koffer. Hun aanwezigheid heeft niets te maken met hygiëne, stof of gebrekkige schoonmaak. Ze verschuilen zich graag in matrassen (vandaar de naam bedwants) en kieren of naden in de slaapkamer. Ze zijn namelijk dol op CO2, dat vrijkomt bij het uitademen. Bedwantsen zijn moeilijk te bestrijden. De eitjes zijn zeer klein en met het blote oog nauwelijks te zien. Het is uitgesloten dat bedwantsen in nieuwe matrassen voorkomen.

Alleen professionele bestrijders kunnen de insecten effectief bestrijden. Zij zijn gespecialiseerd in het detecteren en determineren van bedwantsen. Daar zijn diverse methoden voor beschikbaar.

Mocht u overlast hebben van bedwantsen of twijfelt u daarover? 

U kunt dan op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 bellen met het KAD (Kennis- en Adviescentrum Dierplagen): 0317-419660 (www.kad.nl).

BEL MIJ

Heeft u vragen of advies nodig?

close

Vul uw telefoonnummer in en u wordt direct terug gebeld!

telephone iconBel mij terug