De 7 Grote Geruststellingen van Beter Bed

Het gaat erom dat u als klant tevreden bent; daar doen wij bij Beter Bed alles aan. Wij geloven niet alleen in aantrekkelijke prijzen en uitstekende kwaliteit. Ook zaken als de juiste service en onze unieke uitprobeergarantie maken Beter Bed net dat beetje beter.

Onze zeven geruststellingen geven u de zekerheid die u zoekt. Zodat u met een gerust hart bij ons koopt én jarenlang plezier hebt van uw aankoop. Want daar doen we het voor! 

1. De beste prijs-kwaliteitsgarantie

Omdat wij meer dan 1000 winkels in Europa hebben, kunnen wij groot inkopen en daarmee grote kortingen bedingen bij beddenfabrikanten. Hierdoor kunnen wij u de beste prijs-kwaliteitsgarantie bieden. 

Wij krijgen kortingen bij zowel bekende als minder bekende beddenproducenten en deze kortingen verrekenen wij in de prijzen van onze producten. Van al onze producten van alle collecties en merken. Dus of u nu producten uit onze Basic collectie koopt, gaat voor de Select collectie of kiest voor een van onze exclusieve merken, u bent altijd verzekerd van de beste prijs-kwaliteitsgarantie.

2. Tot 100 dagen uitprobeergarantie op matrassen

Matrassen van het merk M Line kunt u tot 100 dagen uitproberen en omruilen. Voor de matrassen van het merk Beter Bed Select geldt in de regel 90 dagen uitprobeergarantie. 

Waarschijnlijk hebt u uw matras bewust gekocht en bent u uitgebreid geadviseerd door onze slaapadviseurs. Hoe weloverwogen uw keus ook was, het kan altijd gebeuren dat een matras in de praktijk minder goed voldoet aan uw wensen en behoeften. Dat u er na een tijdje slapen toch achter komt dat u liever op een ander matras slaapt. In dat geval kunt u gebruikmaken van de uitprobeergarantie van Beter Bed en uw matras ruilen. Want uiteindelijk moet u gewoon tevreden zijn en kunnen genieten van een goede nachtrust!  

Lees meer informatie over uitprobeergarantie

3. Meer dan 30 jaar deskundig advies en een uitstekende service

Beter Bed heeft al meer dan 30 jaar ervaring en expertise opgebouwd met het deskundig adviseren, verkopen en uitstekende service verlenen aan klanten. Onze kennis wordt continu uitgebreid, up-to-date gehouden en doorgegeven aan onze nieuwe collega’s, zodat we u optimaal kunnen adviseren. 

Bij ons is een bed kopen meer dan alleen uitzoeken en betalen. Wij begeleiden u in het keuzeproces, informeren u over de vele opties en kijken samen met u naar het product dat het best bij u past. Wij denken met u mee en ook na de aankoop staan we nog altijd voor u klaar. Wij willen dat u tevreden bent én blijft en deze missie vindt u terug in onze uitstekende service en nazorg.

4. Meer dan 95% van de klanten die we nabellen, is tevreden

Wij benaderen 4 weken na levering al onze klanten (bij aanschaf van producten met een aankoopwaarde vanaf 250 euro). Meer dan 95% geeft aan tevreden te zijn.

Wij willen dat u 100% tevreden bent. Daarom bellen we u na 4 weken altijd op, om te weten of u goed slaapt. Wij zijn er blij mee dat dat in 95% van de gevallen zo blijkt te zijn.

5. Alles wordt gratis geleverd én gemonteerd

Alle bestellingen boven 20.- worden gratis thuisbezorgd en ook gratis gemonteerd door de chauffeurs van Beter Bed. Alleen het assortiment onder de labels Beter Bed BasicFlexworld en Flexa Play is uitgezonderd van montage. 

Bij bestellingen boven 20.- zorgen wij voor gratis verzending via PostNL van producten als dekbedovertrekken en sierkussens. Grotere producten zoals bedden, boxsprings, matrassen en kasten bezorgen onze eigen chauffeurs zonder meerkosten bij u thuis. Dat scheelt u een hoop gesjouw en u kunt snel en kosteloos genieten van uw producten. 

6. Tot 10 jaar extra garantie

De algemene 'CBW-erkende' garantie bedraagt 2 jaar. Daarnaast geeft Beter Bed op een ruime selectie matrassen nog een extra garantie die kan oplopen tot 10 jaar en krijgt u 25 jaar garantie op draad- en framebreuk bij pocketveermatrassen en boxsprings. 

Wij staan volledig achter de kwaliteit van onze producten. Daarom krijgt u bij de aankoop van uw bed of matras in de meeste gevallen extra garantie, bovenop de standaardgarantie van 2 jaar. Op producten van onze topmerken, zoals MLine en Alpine Plus, geven wij zelfs tot 10 jaar productgarantie. Dat is nog eens gerust kopen.

Meer informatie over de productgarantie? Zie de verkoopvoorwaarden van Beter Bed.

7. Altijd 30 dagen 'niet-goed-geld-teruggarantie'

Het gaat erom dat u als klant tevreden bent; daar doen wij bij Beter Bed alles aan. Wij geloven niet alleen in aantrekkelijke prijzen en uitstekende kwaliteit. Ook zaken als de juiste service en onze unieke uitprobeergarantie maken Beter Bed net dat beetje beter.

Dit geldt voor aankopen vanaf € 250.-. In het geval er iets mis is met uw aankoop, lossen we het altijd in alle redelijkheid op. De klant is bij ons immers koning.

Bent u niet tevreden over uw aankoop? Beter Bed zet zich altijd in voor een passende oplossing. In de meeste gevallen vinden we deze ook, samen met u. Vinden we geen oplossing die u tevreden stelt? Dan krijgt u bij aankopen vanaf € 250.- uw geld terug. Daar doen we niet moeilijk over.