Social media

Contact via social media

U kunt contact met ons opnemen via verschillende kanalen waaronder ook Facebook en Twitter.

Als u algemene vragen over ons bedrijf en/of producten stelt via social media, zullen wij u vragen rechtstreeks beantwoorden zonder uw  persoonsgegevens op te vragen.

Als u klachten of vragen heeft over uw bestelling zullen wij u om uw ordernummer vragen. Ter verificatie wordt daarnaast om uw e-mailadres gevraagd waarmee de bestelling is geplaatst. Dit zullen wij ten allen tijden doen via een persoonlijk bericht (PM), dus nooit openbaar. Dit moeten wij altijd checken om uitspraak te mogen doen over uw bestelling. Hieronder een voorbeeld:

U: vraagt ons via Facebook wat de status is van uw bestelling.

Beter Bed: vraagt u in een persoonlijk bericht (PM), dus nooit openbaar, om uw ordernummer en ter verificatie het e-mailadres waarmee u de order heeft geplaatst.

U: deelt uw ordernummer en e-mailadres met ons.

Beter Bed: zoekt uw orderstatus op en deelt deze met u.

Advertenties op social media

We zetten social media ook in om u nuttige advertenties te tonen over onze nieuwste producten of aanbiedingen gebaseerd op uw interesses. Deze advertenties worden getoond op basis van cookies. Wilt u meer weten over cookies en welke cookies wij precies plaatsen? Of wilt u uw cookie instellingen aanpassen? Bekijk dan de speciale cookie-pagina. We delen ons klantenbestand nooit direct met Facebook of Twitter.

< terug naar veiligheid en privacy