Tot 70% korting op bijna alles! 

6 : 3 : 9
4
Corona informatie pagina

Meestgestelde vragen rondom het coronavirus

Bekijk hier de meestgestelde vragen met betrekking tot de maatregelen rondom het coronavirus. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben onze hoogste prioriteit. Je kunt 24/7 online bij ons shoppen. Voor advies neem je contact op met onze klantenservice of raadpleeg je de adviespagina's.


 

Vragen over bezorging:

Zeker! We bezorgen nog steeds al onze slaapkamerartikelen bij jou thuis. Vanwege de maatregelen die we door de drukte moeten treffen kan de levering van je bestelling iets langer op zich laten wachten. Je ontvangt van ons een SMS bericht met daarin het tijdvak van levering. Onze bezorgers nemen 10-30 minuten voor levering telefonisch contact met je op.

Onze bezorgers bellen bij je aan en zullen een stap naar achter doen. Je bent dan in de gelegenheid de deur te openen. Na opening vragen wij jou ook om een stap naar achter te doen. Op deze manier houden we voldoende afstand van elkaar.

Bezorgers die niet fit zijn worden niet op pad gestuurd.

Onze bezorgers bellen bij je aan en zullen een stap naar achter doen. Je bent dan in de gelegenheid de deur te openen. Na opening vragen wij jou ook om een stap naar achter te doen. Op deze manier houden we voldoende afstand van elkaar.

Wij schudden momenteel geen handen.

Vragen over winkelbezoek:

Vanaf zaterdag 15 januari is het weer mogelijk om in onze winkels te shoppen! Wil je toch liever een afspraak maken? Dat is uiteraard ook mogelijk!

 

Maak hier je afspraak

Wij bieden de mogelijkheid om je bestelling op te halen tijdens het shoppen op afspraak of via Click & Collect. Bekijk hier de voorwaarden voor Click & Collect of maak hier je afspraak om te shoppen in een van onze winkels.

Je kunt je bestelling bij jou thuis door ons laten leveren! Bij het kopje 'bezorging' zie je de maatregelen die we hiervoor treffen.

Onze slaapadviseurs staan voor je klaar in een van onze winkels en je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. 

 

Neem contact met ons op

Vragen over online:

Je kunt 24/7 bij ons online bestellen. De meeste bedden, boxsprings en matrassen worden door onze eigen bezorgers bezorgd en gemonteerd. Houd er rekening mee dat artikelen die door PostNL en [email protected] geleverd worden tot de voordeur worden bezorgd. Hou daarnaast ook rekening met eventuele langere levertijden dan dat je van ons gewend bent.

Zeker! Je vindt meer advies over bedden, boxsprings, beddengoed en nog veel meer op onze adviespagina's.

Ik wil online advies

 

Ook onze klantenservice staat voor jou klaar. Zij zorgen ervoor dat je zowel via WhatsApp, chat en telefonisch het juiste advies krijgt!
Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.00 t/m 17.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur via WhatsApp, chat en telefonisch.

Contact met de klantenservice

Door extra drukte bij ons, in de markt en bij onze toeleveranciers kan het zijn dat producten een langere levertijd dan gebruikelijk hebben. We doen er alles aan om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Helaas hebben ook wij dit niet zelf in de hand, maar we vinden het wel belangrijk hier duidelijk over te communiceren. We hopen hiervoor op je begrip.

Bezorgen

Bezorgingen gaan gewoon door

We zorgen wel voor een gepaste afstand!

Winkels

Onze winkels zijn geopend.

Kom langs in een van onze winkels of maak een afspraak.

Webwinkel

De webwinkel is 24/7 open

Oók voor digitaal slaapadvies. 

1,5 meter afstand

Houd 1,5 meter afstand

Die ruimte geven we je ook

 

Contactloos betalen

Betaal contactloos als het kan

In verband met hygiëne

 

Mondkapjes

Het is verplicht om een mondkapje te dragen

Onze medewerkers dragen deze uiteraard ook.

 

 

 


 

Is je vraag nog niet beantwoord?

Bekijk dan de algemene meestgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.

Deze site is beschermd tegen robots. Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing