Bekijk hier de meestgestelde vragen met betrekking tot de maatregelen rondom het coronavirus. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben onze hoogste prioriteit. Je kunt 24/7 online bij ons shoppen. Voor advies neem je contact op met onze klantenservice of raadpleeg je de adviespagina's.
Wanneer jij en/of je huisgenoten gezondheidsklachten hebben of in quarantaine zitten op het moment van de bezorging, verzoeken wij je vriendelijk om een nieuwe afspraak te maken. Via de deze pagina kun je contact met ons opnemen.
Bezorgers die gezondheidsklachten hebben, blijven thuis. Verder houden wij ons te allen tijde aan de geldende maatregelen vanuit het RIVM.
Ja, al onze winkels zijn volledig geopend. Een overzicht van onze winkels inclusief de openingstijden vind je hier.
Wil je toch liever een afspraak maken met één van onze gespecialiseerde slaapexperts? Dat kan! Maak gemakkelijk een afspraak bij de winkel bij jou in de buurt via onderstaande knop.
Ja, d.m.v. Click & Collect kun je een deel van onze collectie apart laten leggen bij een winkel bij jou in de buurt. Dit gaat als volgt in zijn werk:
Alle webshopbestellingen worden rechtstreeks bezorgd bij het door jou ingevoerde adres.
Onze slaapadviseurs staan altijd voor je klaar in onze winkels. Indien gewenst, kun je hier een afspraak maken met één van onze slaapadviseurs.
Ook kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Zoals je van ons gewend bent. Onze monteurs staan voor je klaar!
Kom langs in één van onze winkels of maak een afspraak.
Óók voor digitaal slaapadvies.
Bekijk dan de algemene meestgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.