Dag van bezorging

Dag van bezorging

Terug naar overzicht

Dag van bezorging

Als je bestelling door onze eigen bezorgers wordt bezorgd, ontvang je één werkdag voor de bezorgdatum een sms met een indicatie van de bezorgtijd.
En op de dag van levering bellen onze bezorgers je 10 tot 30 minuten voor het exacte levermoment.

Wordt je bestelling door een pakketdienst geleverd? Dan ontvang je één werkdag voor de bezorgdatum een e-mail van de bezorgdienst met een Track & Trace code.

Als je op de Waddeneilanden woont (Texel uitgezonderd), wordt je bestelling op de afgesproken datum aan de eilandtransporteur geleverd. Deze transporteur neemt contact met je op om een bezorgafspraak te plannen.

Je order in ontvangst nemen

Wij rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waar je slaapkamermeubelen komen te staan. Gaat het om grote producten? Zorg dan dat de route of het trappengat vrij is en haal kwetsbare spullen, fotolijstjes en andere accessoires tijdelijk weg. Zo hebben de monteurs optimaal de ruimte. Ook is het goed om te weten dat er bij hoge pinbedragen een limiet kan gelden vanuit jouw bank. Informeer vooraf bij jouw bank of het bedrag volledig kan worden gepind. Zij kunnen de limiet tijdelijk voor je verhogen. 

Wil je weten of het meubel door je trapgat past? Bekijk dan deze tips

Het is belangrijk dat je eventuele oude bed reeds is weggehaald uit de slaapkamer, voordat onze bezorgers er zijn. Er moet ruim voldoende plek zijn in de ruimte om je nieuwe bed in elkaar te zetten en te plaatsen. 

Verpakkingsmateriaal

Na het bezorgen en monteren nemen onze monteurs het verpakkingsmateriaal weer mee terug. Dit wordt vervolgens op milieuvriendelijke wijze gescheiden en verwerkt. Bij zelfbouworders laten wij de verpakking intact, zodat je deze eenvoudig kunt verplaatsen.

Veel gestelde vragen

Eén werkdag voor het bezoek ontvang je van ons een sms met een indicatie van het tijdstip van onze komst en kun je online de tijdsindicatie terugvinden.

Heb je al een afspraak voor levering en wil je deze wijzigen? Dat kan hier

Als je mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is, ontvang je deze indicatie via e-mail. Tot slot belt onze chauffeur je 10 tot 30 minuten voor de levering om het exacte tijdstip door te geven.

Het is niet mogelijk om je orderstatus in te kijken wanneer je levering door een externe partij wordt geleverd. Je ontvangt hiervan een Track & Trace code binnen twee werkdagen na je bestelling. Hiermee kun je je order volgen.

Bij bestelling van een nieuw matras bieden wij de mogelijkheid om je oude matras(sen)mee te nemen (m.u.v. Emma matrassen en matrassen geleverd door PostNL of een externe partij). Selecteer deze optie in de winkelwagen. Je krijgt van ons een matraszak thuisgestuurd waarin je je oude matras kunt verpakken. Doe het matras hierin en plak de zak dicht met tape. Bij de levering van het nieuwe matras nemen wij je oude exemplaar direct mee. Zorg je ervoor dat het matras in de matraszak netjes klaarstaat op de begane grond?

De kosten voor deze service bedragen € 24,95 voor een eenpersoonsmatras en € 34,95 voor een tweepersoonsmatras.

Het is voor ons helaas niet mogelijk om je bed en andere producten te demonteren en/of in te nemen. 

Bij levering heb je de volgende betaalmogelijkheden:

  • Met de PIN; onze bezorgers hebben een mobiel pinapparaat bij zich.
  • Mastercard
  • Visacard

Productadvies

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag.

Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar:

Klik hier om de contactmogelijkheden te bekijken
Start
Deze site is beschermd tegen robots. Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing