21% BTW korting op héél veel bedden en boxsprings!

5 : 6 : 44
19
Leverdatum aanpassen

Leverdatum aanpassen

Terug naar overzicht

Datum van de bezorging aanpassen

Wil je de datum van de bezorging aanpassen naar een later moment? Dat kan  online voor alle bestellingen die Beter Bed zelf bezorgd.  

Heb je vragen over je bestelling of kun je niet inloggen? Stuur ons dan een Whatsapp bericht via 0413 33 88 00 of neem telefonisch contact op.

Datum bezorging aanpassen

Veel gestelde vragen

Om je leverdatum te wijzigen heb je het ordernummer nodig en de postcode van het bezorgadres. Nadat je deze hebt ingevuld in het inlogscherm verschijnt er een overzicht van jouw order met een link om de leverdatum te wijzigen.

Na de klik op de link om de leverdatum te wijzigen selecteer je de nieuwe gewenste datum. Wij berekenen vervolgens de beschikbare data op of nabij deze datum. Je kiest een van de nieuwe opties en bevestigt de datum.

Na de bevestiging ontvang je een bericht in het scherm dat je aanpassing wordt verwerkt.

Om je leverdatum te kunnen wijzigen vragen wij je om je ordernummer en de postcode van het bezorgadres. Met deze gegevens kun je inloggen om je orderstatus te bekijken en geven we je de mogelijkheid om je leverdatum te wijzigen. Natuurlijk is het ook handig om een agenda bij de hand te hebben om de meest geschikte datum te kiezen ;-)

Wanneer je je leverdatum hebt aangepast duurt het enkele minuten voordat je wijziging is verwerkt in de order. 

Wil je de datum van de bezorging aanpassen naar een later moment? Dat kan  online voor alle bestellingen die Beter Bed zelf bezorgd. 

Heb je al een bevestiging ontvangen van de levering? Neem dan contact op met onze klantenservice. Een medewerker kijkt dan graag met je mee naar de mogelijkheden.

Zorg ervoor dat je een eventuele wijziging van het bezorgmoment tijdig bij ons meldt in verband met de mogelijkheden in de planning.

Advies nodig?
Deze site is beschermd tegen robots. Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing