10% korting op het kinderassortiment met code: WELKOMSINT

: :

Alles over de bezorging van je bestelling

Leveringsinformatie

Bij elk product in onze webshop wordt een indicatie van de levertijd vermeld. Heb je  meerdere producten in je bestelling, dan is het bezorgmoment afhankelijk van het product met de langste levertijd, omdat je bestelling in één keer geleverd wordt.

Wanneer je order wordt bezorgd door PostNL ontvang je je order binnen 2 werkdagen. Overige orders worden bezorgd door Beter Bed. Bij deze orders zie je tijdens het bestelproces de daadwerkelijke levertijd en kun je zelf het exacte moment van levering kiezen.

Bezorggebied

Beter Bed bezorgt bestellingen in heel Nederland en in een gedeelte van Duitsland en België. Voor online bestellingen in België adviseren wij om te bestellen via www.beterbed.be.

De levertijden in het Waddengebied kunnen afwijken van de levertijdsindicaties op de productpagina’s. De levertermijn in het Waddengebied kan daarom langer zijn dan op een productpagina wordt aangegeven.

Dag van bezorging

Als je bestelling door onze eigen bezorgers wordt bezorgd, ontvang je één werkdag voor de bezorgdatum een sms met een indicatie van de bezorgtijd.
En op de dag van levering bellen onze bezorgers je 10 tot 30 minuten voor het exacte levermoment.

Wordt he bestelling door PostNL geleverd? Dan ontvang je één werkdag voor de bezorgdatum een e-mail van PostNL met een Track & Trace code.

Als je op de Waddeneilanden woont (Texel uitgezonderd), wordt je bestelling op de afgesproken datum aan de eilandtransporteur geleverd. Deze transporteur neemt contact met je op om een bezorgafspraak te plannen.

Montage / zelfbouw

Dit geldt voor alle producten, behalve die uit het assortiment van de merken Beter Bed Basic en kindercollectie. Onze deskundige monteurs zetten je aankoop zorgvuldig in elkaar op de plek die jij wenst. Monteer je je aankoop liever zelf? Dan zetten onze monteurs je producten alvast op de goede plaats. Zo hoef je zelf niet veel te tillen.

Op de Waddeneilanden wordt alleen bezorgd en niet gemonteerd. Texel is hierop een uitzondering, daar wordt wel bezorgd én gemonteerd.

Let op: 

  • Als de ondergrond niet vlak is, kunnen wij de stabiliteit van het product niet garanderen.
  • Onze bezorgers mogen geen gaten in je muren boren, maar ze kunnen je wél adviseren over de beste manier om het product goed te bevestigen.
  • Onze bezorgers mogen geen stopcontacten verleggen.
  • Het indelen van kasten kan op veel verschillende manieren. Daarom vragen wij je de legplanken zelf te monteren.
  • Zorg ervoor dat je je slaapkamer van tevoren hebt gemeten, zodat je zeker weet dat de gewenste producten passen.

Je order in ontvangst nemen

Wij rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waar je slaapkamermeubelen komen te staan. Gaat het om grote producten? Zorg dan dat de route of het trappengat vrij is en haal kwetsbare spullen, fotolijstjes en andere accessoires tijdelijk weg. Zo hebben de monteurs optimaal de ruimte. 

Wil je weten of het meubel door je trapgat past? Bekijk dan deze tips


Verpakkingsmateriaal

Na het bezorgen en monteren nemen onze monteurs het verpakkingsmateriaal weer mee terug. Dit wordt vervolgens op milieuvriendelijke wijze gescheiden en verwerkt. Bij zelfbouworders laten wij de verpakking intact, zodat je deze eenvoudig kunt verplaatsen.

Je oude matras inleveren

Koop je een nieuw matras bij Beter Bed? Dan kunt je je oude matras bij ons inleveren. Het matras laten we door een gespecialiseerd bedrijf recyclen. Gemakkelijk voor jou én goed voor het milieu. Het is voor ons niet mogelijk om je bed en andere producten in te nemen.

Lees meer over het inleveren van je oude matras.