1. Wanneer is er een tijdsindicatie van levering bekend?

Eén werkdag voor het bezoek ontvang je van ons een sms met een indicatie van het tijdstip van onze komst en kun je online de tijdsindicatie terugvinden.

Als je mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is, ontvang je deze indicatie via e-mail. Tot slot belt onze chauffeur je 10 tot 30 minuten voor de levering om het exacte tijdstip door te geven.

Het is niet mogelijk om je orderstatus in te kijken wanneer je levering door een externe partij wordt geleverd. Je ontvangt hiervan een Track & Trace code binnen twee werkdagen na je bestelling. Hiermee kun je je order volgen.

2. Kan een zelfbouw artikel door Beterbed gemonteerd worden?

Helaas is het niet mogelijk om een zelfbouw product te laten monteren door Beter Bed. Deze service bieden wij enkel bij de producten waarbij de montage inbegrepen is.

Alle producten worden gemonteerd, behalve producten uit onze Beter Bed | Basic collectie en de kindercollectie. Op de productpagina vind je bij de specificaties of het een montage- of zelfbouwproduct betreft.

3. Ik wil online een boxspring bestellen, maar met een ander matras, wat te doen?

Losse onderdelen of afwijkende combinaties kunnen online helaas niet besteld worden. Dit is wel mogelijk onze winkels.

4. Ik heb net een product besteld en dit is nu in de actie, kan ik hier ook nog gebruik van maken?

Beter Bed voert gedurende het jaar verschillende soorten acties. Alleen bestellingen, die tijdens de actieperiode worden afgesloten komen in aanmerking voor de actieprijs. Ook geldt het actieaanbod alleen voor de artikelen in de omschreven maten van het actieaanbod.

5. Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Misschien is de korting niet van toepassing op het product van je keuze. Op de aanbiedingenpagina is terug te vinden wat de actievoorwaarden zijn. 

Gaat het om een unieke kortingscode? 
Deze is niet te verzilveren op een bestelling met een lager bestelbedrag dan de waarde van de code.

Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken, per bestelling kan er één kortingscode worden verzilverd.

6. Ontvang ik ook korting als ik maar één matras bestel uit de actie 2 halen 1 betalen?

Omdat wij onze klanten die één matras willen bestellen niet teleur willen stellen, bieden wij bij één eenpersoonsmatras 40% korting. En als je een tweepersoonsmatras bestelt, ontvang je 50% korting. In de winkelwagen wordt de korting automatisch verrekend.

7. Moet ik voor de actie 2e gratis op textiel één of twee stuks in de winkelwagen plaatsen?

Wil je gebruik maken van onze actie "2e gratis" op beddengoed? Voeg dan zelf twee stuks toe aan je winkelwagen. De actie wordt als 50% korting verrekend in de winkelwagen.


8. Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Wil je geen nieuwsbrief meer van ons ontvangen? Meld je dan hier af voor de nieuwsbrief.

Onderaan elke nieuwsbrief die je van Beter Bed ontvangt, staat een link ‘Afmelden’. Als je hierop klikt kom je op een overzicht van de nieuwsbrieven waarvoor je bent ingeschreven. Op deze pagina kun je eenvoudig je voorkeuren wijzigen.

9. Zijn alle producten te bekijken en uit te proberen in de winkels?

De showroom kan per winkel verschillend zijn, wil je graag weten of een specifiek product in de showroom staat? Neem dan gerust even contact met jouw dichtstbijzijnde winkel.

10. Zijn alle producten op voorraad in de winkels?

Wij hebben alleen textielproducten op voorraad in onze winkels. Wil je weten of een specifiek textielproduct op voorraad is? Neem dan contact op met dichtstbijzijnde winkel.

11. Kan ik mijn aankoop financieren?

Het is mogelijk om een aankoop via een van onze winkels te financieren. Deze financiering loopt via Santander Consumer Finance.

Een financiering is alleen mogelijk vóór aankoop. Om de financiering in orde te maken ga je naar een van onze winkels. Daar wordt een overeenkomst gesloten, getekend en beoordeeld. Neem hiervoor ook een geldig legitimatiebewijs en bankpas mee.

12. Hoe kan ik mijn online bestelde producten retourneren?

Heb je besteld via de webwinkel en ben je toch niet helemaal blij met je aankoop?

Dan kun je je aankoop tot veertien dagen na levering ontbinden. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking*.
  • Het product is ongebruikt en ongemonteerd.
  • Het product is niet speciaal voor jou aangepast.

*Producten die om hygiënische en/of gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd en waarvan de verpakking geopend is, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Enkel ongeopende producten kunnen dus worden geretourneerd, indien er sprake is van deze productcategorie

13. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij levering?

Bij levering heb je de volgende betaalmogelijkheden:

  • Met de PIN; onze bezorgers hebben een mobiel pinapparaat bij zich.
  • Mastercard
  • Visacard

14. Wat zijn de betaalmogelijkheden online?

Bij een online bestelling heb je de volgende betaalmogelijkheden: 
Je kunt er voor kiezen om alles direct te betalen, 25% aan te betalen of te betalen bij levering.

De betaalmogelijkheden op de website zijn:

  • iDEAL
  • VisaCard
  • MasterCard
  • PayPal

Wordt jouw bestelling door een externe partner bezorgd? Dan moet het volledige bedrag betaald te worden tijdens het plaatsen van de bestelling.

15. Kan mijn oude bed meegenomen worden bij levering?

Bij bestelling van een nieuw matras bieden wij de mogelijkheid om uw oude matras(sen)mee te nemen (m.u.v. Emma matrassen en matrassen geleverd door PostNL of een externe partij). Je krijgt van ons een matraszak waarin je je oude matras kunt verpakken. Doe het matras hierin en plak de zak dicht met tape. Bij de levering van het nieuwe matras nemen wij je oude exemplaar direct mee. Zorg je ervoor dat de matraszak, indien mogelijk, netjes klaarstaat op de begane grond?
De kosten voor deze service bedragen € 24,95 voor een eenpersoonsmatras en € 34,95 voor een tweepersoonsmatras.

Het is voor ons helaas niet mogelijk om je bed en andere producten in te nemen.