Tijdens de woonmaand 10% extra korting op heel veel* gebruik code wonen10

0 : 18 : 21
23
Hoe gaat Beter Bed om met Corona

Update 02/10/2020

Belangrijke informatie omtrent coronavirus

Beter Bed houdt de maatregelen omtrent het coronavirus nauwlettend in de gaten. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd.

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We zorgen er dan ook voor dat je nog steeds veilig bij ons in de winkel kunt komen en dat onze slaapadviseurs voor jou klaar staan. Daarnaast kun je natuurlijk ook 24/7 online bij ons terecht.

 

Plan een afspraak in de winkel

 

Gaat mijn bezorging nog door?

Zeker! We bezorgen nog steeds al onze slaapkamerartikelen bij jou thuis. Natuurlijk volgen we ook hierbij de adviezen van het RIVM op en zorgen we voor extra maatregelen voor onze bezorgers en voor jou.

Deze voorzorgsmaatregelen nemen onze bezorgers:

  • Onze bezorgers bellen bij je aan en zullen een stap naar achter doen. Je bent dan in de gelegenheid de deur te openen. Na opening vragen wij jou ook om een stap naar achter te doen. Op deze manier houden we voldoende afstand van elkaar.
  • Wij schudden momenteel geen handen.
  • onze bezorgers zijn in het bezit van wegwerphandschoenen en desinfectie middelen. Hier zullen zij gebruik van maken.
  • bezorgers die niet fit zijn, worden niet op pad gestuurd

We vragen jou om deze voorzorgsmaatregelen te nemen:

  • Ben je niet fit, dat wil zeggen hoesten, verkouden en/of koorts en staat jouw afspraak gepland, dan vragen wij je vriendelijk om je afspraak te verzetten. Dit kun je uiteraard kosteloos wijzigen: wijzig je bezorgmoment >>
  • Na het openen van de deur vragen wij jou om een stap naar achter te doen. Op deze manier houden we voldoende afstand van elkaar. Schud geen handen
  • Zorg dat de doorgang naar je slaapkamer vrij is
  • Houdt minimaal 1,5 meter afstand van onze bezorger. Wij verzoeken je vriendelijk om tijdens de montage niet in dezelfde ruimte te zijn. Dit voor jouw gezondheid en veiligheid
  • Vermijd fysiek contact met onze bezorgers
  • Betaal digitaal, dus met je pinpas of telefoon
  • Na levering vragen wij om je handtekening ter ontvangst van je bestelling. Wij vragen je met je eigen pen een handtekening te zetten

Bezorging PostNL

Door extra drukte bij PostNL kan er momenteel vertraging ontstaan bij het bezorgen van pakketten. Hierdoor is het mogelijk dat je bestelling later dan gebruikelijk bezorgd wordt. Wij hopen hiervoor op je begrip. Volg de actuele status van jouw bestelling via de Track & Trace code die je per e-mail ontvangt van PostNL.

Zijn de Beter Bed winkels geopend?

Onze winkels in Nederland zijn geopend, dus je bent van harte welkom. Onze slaapadviseurs doen er dan ook alles aan om jou te voorzien van een goed advies. Een goede nachtrust is in deze tijd namelijk van groot belang.
Let op: onze winkels in België zijn vanaf maandag 11 mei weer geopend.

Afspraak maken

We begrijpen ook dat je zelf geen enkel risico wilt lopen, maar wel behoefte hebt aan advies voor een goede nachtrust. Daarom staan onze slaapadviseurs ook op afstand voor je klaar. Daarom bieden we je graag de mogelijkheid om advies op afstand te ontvangen of om een afspraak te maken in een winkel waarbij we jouw veiligheid kunnen garanderen.

Door op afspraak te werken kunnen we besmettingsrisico's beperken en ben je verzekerd van een beschikbare adviseur. 

 

Plan een afspraak in de winkel

 

Proefliggen

Wil je graag komen proefliggen? Ook dit kan gewoon nog veilig in onze winkels. Er liggen speciale, afneembare kussenslopen en matrasmatjes op de kussens en matrassen die na ieder gebruik grondig gereinigd worden. Zo nemen wij ook hierin de benodigde hygiënische maatregelen. 

Deze voorzorgsmaatregelen nemen onze slaapadviseurs: 

  • Onze slaapadviseurs dragen een mondkapje
  • Onze slaapadviseurs houden in de winkel een gepaste afstand van 1.5 meter
  • Onze slaapadviseurs schudden geen handen en reinigen hun handen regelmatig met desinfecterende middelen
  • De showroom wordt intensief bijgehouden qua schoonmaak, denk daarbij aan de pinautomaten, deurklinken en ventilatiekanalen
  • Zodra onze slaapadviseurs minimale klachten hebben verzoeken wij ze om thuis te blijven

We vragen jou om deze voorzorgsmaatregelen te nemen:

  • We verzoeken je, om bij het bezoeken van de winkel, een mondkapje te dragen (dit is niet verplicht). 
  • Ben je niet fit, dat wil zeggen hoesten, verkouden en/of koorts, dan willen je vragen om niet naar de winkels toe te komen, maar op een later moment de winkel te bezoeken. Bekijk de actuele openingstijden van een winkel bij jou in de buurt: Bekijk de winkel bij jou in de buurt >>
  • Kom zoveel mogelijk alleen naar de winkel. In verband met voldoende afstand houden hanteren wij: maximaal 20 klanten in de winkel
  • In verband met groepvorming en afstand hanteren wij: maximaal 2 volwassenen, met 2 kinderen
  • Houd in de winkel gepaste afstand tot anderen, minimaal 1,5 meter. zowel tot klanten als tot onze slaapadviseurs
  • Betaal met pin en contactloos. Volg altijd de aanwijzingen op van het personeel
  • We moeten hier samen doorheen komen. Wees daarom vriendelijk en begripvol
  • We verzoeken je wel om extra alert te zijn op persoonlijke hygiëne

Kan ik ook online bestellen?

Ja zeker! Je kunt 24/7 bij ons online bestellen. De meeste bedden, boxsprings en matrassen worden door onze eigen bezorgers bezorgd en gemonteerd. Houd er rekening mee dat artikelen die door PostNL en [email protected]  geleverd worden tot de voordeur worden bezorgd.

Kan ik ook online om advies vragen?

Zeker! Ook onze klantenservice staat voor jou klaar. Zij zorgen ervoor dat je zowel via WhatsApp, chat en telefonisch het juiste advies krijgt! Vanwege de maatregelen van het RIVM, is onze klantenservice geopend op aangepaste tijden.

Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.00 t/m 17.00 uur via WhatsApp , chat en telefonisch. Bekijk onze actuele openingstijden.

 

Bel mij voor advies

 

Graag tot ziens in onze winkels of online! 


 

Meest gestelde vragen

1. Wanneer is er een tijdsindicatie van levering bekend?

Eén werkdag voor het bezoek ontvang je van ons een sms met een indicatie van het tijdstip van onze komst en kun je online de tijdsindicatie terugvinden.

Heb je al een afspraak voor levering en wil je deze wijzigen? Klik dan hier

Als je mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is, ontvang je deze indicatie via e-mail. Tot slot belt onze chauffeur je 10 tot 30 minuten voor de levering om het exacte tijdstip door te geven.

Het is niet mogelijk om je orderstatus in te kijken wanneer je levering door een externe partij wordt geleverd. Je ontvangt hiervan een Track & Trace code binnen twee werkdagen na je bestelling. Hiermee kun je je order volgen.

2. Kan een zelfbouw artikel door Beterbed gemonteerd worden?

Helaas is het niet mogelijk om een zelfbouw product te laten monteren door Beter Bed. Deze service bieden wij enkel bij de producten waarbij de montage inbegrepen is.

Alle producten worden gemonteerd, behalve producten uit onze Beter Bed | Basic collectie en de kindercollectie. Op de productpagina vind je bij de specificaties of het een montage- of zelfbouwproduct betreft. 

We monteren niet op de Waddeneilanden, behalve op Texel. 

3. Ik wil online een boxspring bestellen, maar met een ander matras, wat te doen?

Losse onderdelen of afwijkende combinaties kunnen online helaas niet besteld worden. Dit is wel mogelijk onze winkels.

4. Ik heb net een product besteld en dit is nu in de actie, kan ik hier ook nog gebruik van maken?

Beter Bed voert gedurende het jaar verschillende soorten acties. Alleen bestellingen, die tijdens de actieperiode worden afgesloten komen in aanmerking voor de actieprijs. Ook geldt het actieaanbod alleen voor de artikelen in de omschreven maten van het actieaanbod.

5. Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Misschien is de korting niet van toepassing op het product van je keuze. Op de aanbiedingenpagina is terug te vinden wat de actievoorwaarden zijn. 

Gaat het om een unieke kortingscode? 
Deze is niet te verzilveren op een bestelling met een lager bestelbedrag dan de waarde van de code.

Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken, per bestelling kan er één kortingscode worden verzilverd.

6. Ontvang ik ook korting als ik maar één matras bestel uit de actie 2 halen 1 betalen?

Omdat wij onze klanten die één matras willen bestellen niet teleur willen stellen, bieden wij bij één eenpersoonsmatras 40% korting. En als je een tweepersoonsmatras bestelt, ontvang je 50% korting. In de winkelwagen wordt de korting automatisch verrekend.

7. Moet ik voor de actie 2e gratis op textiel één of twee stuks in de winkelwagen plaatsen?

Wil je gebruik maken van onze actie "2e gratis" op beddengoed? Voeg dan zelf twee stuks toe aan je winkelwagen. De actie wordt als 50% korting verrekend in de winkelwagen.


8. Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Wil je geen nieuwsbrief meer van ons ontvangen? Meld je dan hier af voor de nieuwsbrief.

Onderaan elke nieuwsbrief die je van Beter Bed ontvangt, staat een link ‘Afmelden’. Als je hierop klikt kom je op een overzicht van de nieuwsbrieven waarvoor je bent ingeschreven. Op deze pagina kun je eenvoudig je voorkeuren wijzigen.

9. Zijn alle producten te bekijken en uit te proberen in de winkels?

De showroom kan per winkel verschillend zijn, wil je graag weten of een specifiek product in de showroom staat? Neem dan gerust even contact met jouw dichtstbijzijnde winkel.

10. Zijn alle producten op voorraad in de winkels?

Wij hebben alleen textielproducten op voorraad in onze winkels. Wil je weten of een specifiek textielproduct op voorraad is? Neem dan contact op met dichtstbijzijnde winkel.

11. Kan ik mijn aankoop financieren?

Het is mogelijk om een aankoop via een van onze winkels te financieren. Deze financiering loopt via Santander Consumer Finance.

Een financiering is alleen mogelijk vóór aankoop. Om de financiering in orde te maken ga je naar een van onze winkels. Daar wordt een overeenkomst gesloten, getekend en beoordeeld. Neem hiervoor ook een geldig legitimatiebewijs en bankpas mee.

12. Hoe kan ik mijn online bestelde producten retourneren?

Heb je besteld via de webwinkel en ben je toch niet helemaal blij met je aankoop?

Dan kun je je aankoop tot veertien dagen na levering ontbinden. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

  • Je laat ons binnen 14 werkdagen schriftelijk weten dat je het product wilt terugsturen. Vul daarvoor het retourformulier in.
  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking*.
  • Het product is ongebruikt en ongemonteerd.
  • Het product is niet speciaal voor jou aangepast.

*Producten die om hygiënische en/of gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd en waarvan de verpakking geopend is, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Enkel ongeopende producten kunnen dus worden geretourneerd, indien er sprake is van deze productcategorie

13. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij levering?

Bij levering heb je de volgende betaalmogelijkheden:

  • Met de PIN; onze bezorgers hebben een mobiel pinapparaat bij zich.
  • Mastercard
  • Visacard

14. Wat zijn de betaalmogelijkheden online?

Bij een online bestelling heb je de volgende betaalmogelijkheden: 
Je kunt er voor kiezen om alles direct te betalen, 25% aan te betalen of te betalen bij levering.

De betaalmogelijkheden op de website zijn:

  • iDEAL
  • VisaCard
  • MasterCard
  • PayPal

Wordt jouw bestelling door een externe partner bezorgd? Dan moet het volledige bedrag betaald te worden tijdens het plaatsen van de bestelling.

15. Kan mijn oude bed meegenomen worden bij levering?

Bij bestelling van een nieuw matras bieden wij de mogelijkheid om uw oude matras(sen)mee te nemen (m.u.v. Emma matrassen en matrassen geleverd door PostNL of een externe partij). Je krijgt van ons een matraszak waarin je je oude matras kunt verpakken. Doe het matras hierin en plak de zak dicht met tape. Bij de levering van het nieuwe matras nemen wij je oude exemplaar direct mee. Zorg je ervoor dat de matraszak, indien mogelijk, netjes klaarstaat op de begane grond?
De kosten voor deze service bedragen € 24,95 voor een eenpersoonsmatras en € 34,95 voor een tweepersoonsmatras.

Het is voor ons helaas niet mogelijk om je bed en andere producten in te nemen.