Tot 70% korting op bijna alles! 

1 : 14 : 50
30

Actuele informatie omtrent Coronavirus

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben onze hoogste prioriteit. Bekijk welke maatregelen Beter Bed heeft genomen en wat dit voor jou betekent.

 

Meer informatie over onze maatregelen 

Update 13/01/2022

Belangrijke informatie omtrent coronavirus

Beter Bed houdt de maatregelen omtrent het coronavirus nauwlettend in de gaten. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd.

Vanaf zaterdag 15 januari is het weer mogelijk om in onze winkels te shoppen! Er staat een gespecialiseerde slaapexpert voor jou klaar om je te helpen. Liever een afspraak maken? Dat is uiteraard ook mogelijk!

 

Gaat mijn bezorging nog door?

Zeker! We bezorgen nog steeds al onze slaapkamerartikelen bij jou thuis. Natuurlijk volgen we ook hierbij de adviezen van het RIVM op en zorgen we voor extra maatregelen voor onze bezorgers en voor jou.

Deze voorzorgsmaatregelen nemen onze bezorgers:

  • Onze bezorgers bellen bij je aan en zullen een stap naar achter doen. Je bent dan in de gelegenheid de deur te openen. Na opening vragen wij jou ook om een stap naar achter te doen. Op deze manier houden we voldoende afstand van elkaar.
  • Wij schudden momenteel geen handen.
  • onze bezorgers zijn in het bezit van wegwerphandschoenen en desinfectie middelen. Hier zullen zij gebruik van maken.
  • bezorgers die niet fit zijn, worden niet op pad gestuurd

We vragen jou om deze voorzorgsmaatregelen te nemen:

  • Ben je niet fit, dat wil zeggen hoesten, verkouden en/of koorts en staat jouw afspraak gepland, dan vragen wij je vriendelijk om je afspraak te verzetten. Dit kun je uiteraard kosteloos wijzigen: wijzig je bezorgmoment >>
  • Na het openen van de deur vragen wij jou om een stap naar achter te doen. Op deze manier houden we voldoende afstand van elkaar. Schud geen handen
  • Zorg dat de doorgang naar je slaapkamer vrij is
  • Houdt minimaal 1,5 meter afstand van onze bezorger. Wij verzoeken je vriendelijk om tijdens de montage niet in dezelfde ruimte te zijn. Dit voor jouw gezondheid en veiligheid
  • Vermijd fysiek contact met onze bezorgers
  • Betaal digitaal, dus met je pinpas of telefoon
  • Na levering vragen wij om je handtekening ter ontvangst van je bestelling. Wij vragen je met je eigen pen een handtekening te zetten

Bezorging PostNL

Door extra drukte bij PostNL kan er momenteel vertraging ontstaan bij het bezorgen van pakketten. Hierdoor is het mogelijk dat je bestelling later dan gebruikelijk bezorgd wordt. Wij hopen hiervoor op je begrip. Volg de actuele status van jouw bestelling via de Track & Trace code die je per e-mail ontvangt van PostNL.

Zijn de Beter Bed winkels geopend?

Vanaf zaterdag 15 januari is het weer mogelijk om in onze winkels te shoppen! Toch liever een afspraak maken? Dat is ook mogelijk! Maak hier een afspraak. 

Je kunt jouw bestelling ook ophalen met Click & Collect. Bekijk alle Click & Collect voorwaarden hier

Kan ik ook online bestellen?

Ja zeker! Je kunt 24/7 bij ons online bestellen. De meeste bedden, boxsprings en matrassen worden door onze eigen bezorgers bezorgd en gemonteerd. Houd er rekening mee dat artikelen die door PostNL en [email protected]  geleverd worden tot de voordeur worden bezorgd.

Kan ik ook online om advies vragen?

Zeker! Ook onze klantenservice staat voor jou klaar. Zij zorgen ervoor dat je zowel via WhatsApp, chat en telefonisch het juiste advies krijgt! 

Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.00 t/m 17.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur via WhatsApp , chat en telefonisch.

 

Bel mij voor advies

 


 

Hoe kunnen we je helpen?

Bekijk de meestgestelde vragen

Je hoeft bij ons niet wakker te liggen van vragen over onze producten, service of jouw bestelling. De meestgestelde vragen van onze klanten staan hier onder op een rijtje. 

Klantenservice

Door een ongekend hoge vraag is onze klantenservice op dit moment drukker dan ooit tevoren. Helaas houdt dit in dat we momenteel niet iedereen zo snel kunnen helpen zoals we dit graag zouden willen. We doen er elke dag alles aan om onze service te verbeteren. De meest gestelde vragen vind je hier, we hopen dat het antwoord op je vraag hierbij staat.

Is dat niet het geval? Neem dan bij voorkeur contact met ons op via Whatsapp (+31) 413 33 88 00 dan ontvang je uiterlijk binnen 3 werkdagen een reactie.

Onze klantenservice is op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur telefonisch en op WhatsApp bereikbaar via: +31 (0)413 33 88 00.

Levertijd & bezorging

De levertijd van je bestelling hangt af van je productkeuze. Ben je op zoek naar beddengoed? De meeste artikelen die je vandaag voor 22.00 uur besteld zijn morgen al in je slaapkamer! De meest gangbare maten zijn bij ons op voorraad. Wanneer jouw product een minder gangbare maat heeft, wordt het product speciaal voor jou besteld. Bij het plaatsen van je bestelling wordt de levertijd aangegeven.

Heb je online een bestelling geplaatst? Dan wordt je bestelling via pakketpost of vrachtwagen geleverd. 

Je kan de status van je bestelling en de en verwachte leverdatum hier volgen.

Eén werkdag voor het bezoek ontvang je van ons een sms met een indicatie van het tijdstip van onze komst en kun je online de tijdsindicatie terugvinden.

Heb je al een afspraak voor levering en wil je deze wijzigen? Dat kan hier

Als je mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is, ontvang je deze indicatie via e-mail. Tot slot belt onze chauffeur je 10 tot 30 minuten voor de levering om het exacte tijdstip door te geven.

Het is niet mogelijk om je orderstatus in te kijken wanneer je levering door een externe partij wordt geleverd. Je ontvangt hiervan een Track & Trace code binnen twee werkdagen na je bestelling. Hiermee kun je je order volgen.

De bezorgkosten variëren tussen de €4.95 wanneer je pakket met de post kan worden opgestuurd tot €39.95 wanneer je bestelling door onze bezorgers met de vrachtwagen wordt geleverd. Postpakketten worden vanaf €50 gratis bij je bezorgd. Grotere producten worden per vrachtwagen geleverd door onze eigen bezorgers of door een externe partner ([email protected]). Deze producten worden gratis bezorgd vanaf €500.
Bekijk meer over bezorgkosten

Bij bestelling van een nieuw matras bieden wij de mogelijkheid om je oude matras(sen)mee te nemen (m.u.v. Emma matrassen en matrassen geleverd door PostNL of een externe partij). Je krijgt van ons een matraszak waarin je je oude matras kunt verpakken. Doe het matras hierin en plak de zak dicht met tape. Bij de levering van het nieuwe matras nemen wij je oude exemplaar direct mee. Zorg je ervoor dat de matraszak, indien mogelijk, netjes klaarstaat op de begane grond?

De kosten voor deze service bedragen € 24,95 voor een eenpersoonsmatras en € 34,95 voor een tweepersoonsmatras.

Het is voor ons helaas niet mogelijk om je bed en andere producten in te nemen.

Beter Bed bezorgt bestellingen in heel Nederland en in een gedeelte van Duitsland. Wil je weten of Beter Bed ook bij jouw thuis bezorgd? Bekijk dan of je postcode binnen één van de postcodereeksen valt: bezorggebied

Woon je in België? Ga dan naar beterbed.be

Bestellen & betalen

Het is mogelijk om een aankoop via een van onze winkels te financieren. Deze financiering loopt via Santander Consumer Finance.

Een financiering is alleen mogelijk vóór aankoop. Om de financiering in orde te maken ga je naar een van onze winkels. Daar wordt een overeenkomst gesloten, getekend en beoordeeld. Neem hiervoor ook een geldig legitimatiebewijs en bankpas mee.

Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om je boxspring te leasen. Bekijk meer informatie

Bij levering heb je de volgende betaalmogelijkheden:

  • Met de PIN; onze bezorgers hebben een mobiel pinapparaat bij zich.
  • Mastercard
  • Visacard

Bij een online bestelling heb je de volgende betaalmogelijkheden:
Je kunt er voor kiezen om alles direct te betalen, 25% aan te betalen of te betalen bij levering.

De betaalmogelijkheden op de website zijn:

  • iDEAL
  • VisaCard
  • MasterCard
  • PayPal
  • Klarna, achteraf betalen

Wordt jouw bestelling door een externe partner bezorgd? Dan moet het volledige bedrag betaald te worden tijdens het plaatsen van de bestelling.

Retourneren

Heb je besteld via de webwinkel en ben je toch niet helemaal blij met je aankoop?

Dan kun je je aankoop tot veertien dagen na levering ontbinden. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Hierbij gelden de volgende voorwaarden:

  • Je laat ons binnen 14 werkdagen schriftelijk weten dat je het product wilt terugsturen. Vul daarvoor het online retourformulier in.
    Of download het retourformulier.
  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking*.
  • Het product is ongebruikt en ongemonteerd.
  • Het product is niet speciaal voor jou aangepast.

*Producten die om hygiënische en/of gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd en waarvan de verpakking geopend is, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Enkel ongeopende producten kunnen dus worden geretourneerd, indien er sprake is van deze productcategorie.

Heb je geen retourformulier bij je bestelling gevonden of per ongeluk al bij het oud papier gedaan? Geen probleem. Je kunt het formulier hier downloaden

Winkels

Wij bieden de mogelijkheid om je bestelling op te halen in de winkel. Bekijk hier de voorwaarden voor Click & Collect of maak hier je afspraak om te je artikelen op te halen in een van onze winkels.

De showroom kan per winkel verschillend zijn, wil je graag weten of een specifiek product in de showroom staat? Neem dan gerust even contact met jouw dichtstbijzijnde winkel. Let op: Zolang onze winkels gesloten zijn is dit niet mogelijk. 

Wij hebben alleen textielproducten op voorraad in onze winkels. Wil je weten of een specifiek textielproduct op voorraad is? Neem dan contact op met dichtstbijzijnde winkelLet op: zolang onze winkels gesloten zijn is dit niet mogelijk. 

Acties & aanbiedingen

Beter Bed voert gedurende het jaar verschillende soorten acties. Alleen bestellingen, die tijdens de actieperiode worden afgesloten komen in aanmerking voor de actieprijs. Ook geldt het actieaanbod alleen voor de artikelen in de omschreven maten van het actieaanbod. Bekijk voor onze huidige aanbiedingen de aanbiedingenpagina

Misschien is de korting niet van toepassing op het product van je keuze. Op de aanbiedingenpagina is terug te vinden wat de actievoorwaarden zijn.

Gaat het om een unieke kortingscode?
Deze is niet te verzilveren op een bestelling met een lager bestelbedrag dan de waarde van de code.

Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken, per bestelling kan er één kortingscode worden verzilverd.

Wil je gebruik maken van onze actie "2e gratis" op beddengoed? Voeg dan zelf twee stuks toe aan je winkelwagen. De actie wordt als 50% korting verrekend in de winkelwagen.

Wil je geen nieuwsbrief meer van ons ontvangen? Meld je dan hier af voor de nieuwsbrief.

Onderaan elke nieuwsbrief die je van Beter Bed ontvangt, staat een link ‘Afmelden’. Als je hierop klikt kom je op een overzicht van de nieuwsbrieven waarvoor je bent ingeschreven. Op deze pagina kun je eenvoudig je voorkeuren wijzigen.

Producten

Helaas is het niet mogelijk om een zelfbouw product te laten monteren door Beter Bed. Deze service bieden wij enkel bij de producten waarbij de montage inbegrepen is.

Alle producten worden gemonteerd, behalve producten uit onze Beter Bed | Basic collectie en de kindercollectie. Op de productpagina vind je bij de specificaties of het een montage- of zelfbouwproduct betreft.

We monteren niet op de Waddeneilanden, behalve op Texel.

Losse onderdelen of afwijkende combinaties kunnen online helaas niet besteld worden. Dit is wel mogelijk onze winkels of telefonisch.

Contact met de klantenservice

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij?

Dan staat onze klantenservice natuurlijk voor jou klaar!

Deze site is beschermd tegen robots. Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing