Bestelling wijzigen

Bestelling wijzigen

Terug naar overzicht

Heb je de bestelling gedaan in een winkel?

Wanneer je producten in jouw bestelling wilt wijzigen, dan is dat nog mogelijk. Heb je een bestelling geplaatst in een van onze winkels, neem dan contact op met de winkel waar de aankoop is gedaan. De slaapadviseur zorgt ervoor de de wijziging op de goede manier wordt verwerkt.

Heb je online besteld?

Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag. Voor het wijzigen van je bestelling kunnen verkoopvoorwaarden van toepassing zijn.

Veel gestelde vragen

Beter Bed voert gedurende het jaar verschillende soorten acties. Alleen bestellingen, die tijdens de actieperiode worden afgesloten komen in aanmerking voor de actieprijs. Ook geldt het actieaanbod alleen voor de artikelen in de omschreven maten van het actieaanbod. Bekijk voor onze huidige aanbiedingen de aanbiedingenpagina.

Productadvies

Bel of chat met een slaapexpert en stel direct je vraag.

Momenteel zijn onderstaande contactopties beschikbaar:

Klik hier om de contactmogelijkheden te bekijken
Start
Deze site is beschermd tegen robots. Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing