Winter is here! Maak nu gebruik van 15% éxtra korting op heel veel* met de kortingscode: sale15
Bij de aankoop van een nieuw bed, matras of boxspring is het fijn als er iemand met verstand van zaken met je meedenkt. Onze slaapadviseurs staan uiteraard voor je klaar in onze winkels. Daarnaast kun je ook bij onze klantenservice terecht voor al je vragen over je bestelling, levering, productvragen of eventuele klachten. Wij gaan samen met jou op zoek naar de oplossing die jou het beste past.
LET OP: Vanwege de maatregelen die we door de drukte moeten treffen kan het langer duren voordat je hierop een antwoord ontvangt.
Heb je een vraag of verzoek neem dan bij voorkeur contact met ons op via Whatsapp (+31) 413 33 88 00 dan ontvang je uiterlijk binnen 3 werkdagen een reactie.
Heb je hulp of advies nodig? Onze klantenservice is op werkdagen telefonisch en via Whatsapp bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur via:
Je kunt ook via Social Media met ons in contact komen via:
Op de website van Beter Bed betaal je veilig en vetrouwd. Je hebt de keuze uit meerdere betaalopties. Naast de getoonde betaalmethoden kun je ook betalen bij levering, mits je order wordt bezorgd door Beter Bed. Bij bestellingen die door PostNL worden geleverd is deze optie niet beschikbaar.